lørdag den 7. april 2012

Find arbejds handskerne frem.

Hej piger.
Nu er jeg begyndt at bliv godt træt af mit gamle værelse, og vil begynde at ændre lidt. Hvis i har nogen gode idér til hvad jeg kan gøre så er i mere en vélkommen til at skrive ALLE de idér i har!
Og foresten inden jeg smutter, må i virkelig undskylde vi ikk rigtigt har lavet nogen indlæg, men vi har begge haft utroligt travlt, og jeg/Frederikke har lige fået ødelagt in mobil, fordi jeg har haft smadret skærmen og så skulle skærmen laves, men så kom han til at knække et eller andet i skærmen. SÅ nu skal jeg bruge en gammel NOKIA, som lige kan tage billeder i virkelig dårlig kvalitet, og kun video i 9 sekunder... Det er virkelig nedern, men jeg må leve med det. :-) Heller noget, end intet.

Jeg vil lige se om jeg kan poste nogen billeder ind, af mit værelse. :-)
Mange knus Frederikke. ♥

1 kommentar:

  1. Jeg har læst mange af dine indlægs igennem, og du skriver virkelig godt! Jeg er blevet fast læser.
    Tænkte om du ville tjekke min blog ud, og blive fast læser hvis det lyster? håber du har lyst. :-)

    Abrowneyedmonster.blogspot.com

    SvarSlet